سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شما ممکن است هرگز در نظر نگرفتید که چگونه حسابدار غیرحرفه‌ای و حسابداری نادرست می‌تواند کسب‌وکار شمارا نابود کند یا اینکه چگونه داشتن یک موقعیت در وضعیت مالی شما بر تصمیماتی که برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌شود، تأثیر می‌گذارد.

چطور می‌دانید اگر بتوانید تجهیزات موجود را جایگزین یا ارتقا دهید؟ آیا می‌توانید کارکنان بیشتری را استخدام کنید یا مشتریان بیشتری را بپذیرید؟

بدون درک کامل از امور مالی، شما ممکن است در عرض چند سال بعد از راه‌اندازی کار خود، به‌مرور تعداد شکست‌های مالی‌تان بیشتر شود.با ایجاد روش‌های ساده و حسابداری خوب همراه باکار سخت شما می‌توانید با صرف هزینه کمی در هفته یا ماه از ضررهای مالی بزرگ و از دست رفتن سرمایه اصلی خود جلوگیری کنید.

هر کس داستان‌هایی درباره تعمیر ماشین خود توسط یک مکانیک “ارزان” یا استفاده از “پرواز به شب” ساخت‌وساز و یا افراد دیگر معاملات شنیده است . پس چرا باید جریان اصلی کار خود را به یک حسابدار غیرحرفه‌ای و بی‌مهارت بسپارید؟

حسابداران حرفه‌ای هرروز در حسابداری برای انواع صاحبان کسب‌وکارهای کوچک کار می‌کنند. آن‌ها الگوها را می‌بینند، متوجه روند توسعه می‌شوند و از تجربیات بهره می‌برند که شما می‌توانید از آن در کسب‌وکار کوچک خود استفاده کنید.

برای برخی از صاحبان کسب‌وکار کوچک، حسابداری به‌عنوان هزینه‌های اضافی برای کسب‌وکار دیده می‌شود. یک تصور غلط رایج وجود دارد که شما می‌توانید با انجام حسابداری خود صرفه‌جویی کنید.

برای برخی از صاحبان کسب‌وکار کوچک، حسابداری به‌عنوان هزینه اضافی برای کسب‌وکار دیده می‌شود. یک تصور غلط معمول وجود دارد که می‌توانید با انجام کارهای حسابداری توسط خود صاحب‌کار صرفه‌جویی کنید.

برخی از دوستان شما ممکن است یک همسر یا نسبیت حسابداری خود را برای کسب‌وکار خود داشته باشند

چه کسی فکر می‌کند که با داشتن یک آشنا در حسابداری می‌تواند کسب‌وکار شمارا نابود کند؟

باگذشت زمان، بسیاری از صاحبان کسب‌وکار با ما تماس می‌گیرند و مجموعه‌ای از کتاب‌های حسابداری را تهیه  می‌کنند.

. اشتباهاتی وجود دارد که می‌تواند اثرات ویران‌کننده‌ای بر جریان نقدی شما داشته باشد

تنها پس‌ازآن است که صاحب کسب‌وکار متوجه می‌شود که جریان نقدی ضربان قلب کسب‌وکارشان می‌توان از این خسارات جلوگیری کرد. کنترل جریان نقدی بخش مهمی از حسابداری است

بسیاری از مشکلات کسب‌وکار مربوط به فقدان سیستم‌ها و روش‌های مناسب برای حسابداری مالی است با داشتن این سیستم‌ها در محل و جلوگیری از حسابداری خود، شما در موقعیت بهتری قرار می‌گیرید و متوجه خواهید بود چه اتفاقاتی در جریان هستند و برای جریان نقدی کسب‌وکار شما چه اتفاقی می‌افتد. شما به‌راحتی می‌توانید ببینید که قبض‌ها هنوز پرداخت‌نشده‌اند، کدام مشتری‌ها پول خود را به شما بدهند و چه مقدار پولی را که برای تأمین‌کنندگانتان دارید هنگامی‌که کسب‌وکار سقوط می‌کند، هیچ‌کس حسابداری را سرزنش نمی‌کند

همیشه یک پشته از دلایل دیگر مانند مشکلات جریان نقدی، عدم پرداخت صورتحساب، تأمین‌کنندگان دیگر عرضه سهام و غیره وجود دارد

حسابدارانی که تجربه کافی ندارند، همیشه اهمیت مدیریت مالی در یک کسب‌وکار کوچک را درک نمی‌کنند ولی مدیریت مالی برای حفظ دقیقو به‌روز بودن سوابق حسابداری ضروری است.

حسابداری بد می‌تواند مانند ناهارخوری دریکی از بهترین رستوران‌های محلی شما باشد، یک غذای شگفت‌انگیز و بیدار شدن از خواب روز بعد شروع معده درد شدید شما. نه‌تنها پس‌ازاینکه آسیب برطرف شد، شما متوجه خواهید شد که از مسمومیت غذایی رنج می‌برید و دچار آسیب‌دیدگی جدی شده‌اید.

یک اشتباه کوچک از طریق عدم تجربه حسابداری می‌تواند برای یک کسب‌وکار کوچک بسیار پرهزینه باشد. بنابراین صرفه‌جویی در هزینه با استخدام یک حسابدار غیرحرفه‌ای و بی‌تجربه اغلب می‌تواند منجر به هزینه‌های بزرگی شود که می‌توان از آن‌ها اجتناب کرد.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :1
کل بازدید : 90509
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ