سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

یکی از بزرگترین محصولات جامعه انسانی بازار است. و آن را به عنوان مکانی که کالا و خدمات برای فروش ارائه می شود،در طول هزاران سال، نوآوری ها از بازار محلی به جهان، و در حال حاضر به تکرار قرن از  .

بازارهای مجازی توسط “محاسبات ابری”، به نام “ابر” طراحی شده اند و از طریق اینترنت و یک برنامه رابط کاربری دستی ارائه شده بر روی صفحه ای از اندازه های مختلف، دسترسی پیدا می کنند


ادامه مطلب...

  

از روابط تجاری خود بیشتر استفاده کنید.

تأمین مالی B2b ، نوعی فعالیت مالی است که به‌موجب آن‌یک کسب‌وکار می‌تواند محصولات خود را به سایر کارخانه‌ها بفروشد. و به‌جای آنکه کسب‌وکار محصولات خود را به مصرف‌کنندگان بفروشد (بیزنس به مصرف‌کنندگان)، آن‌ها را به کسب‌وکار دیگری می‌فروشد. این‌یک نوع تجارت الکترونیک است که بسیاری از شرکت‌های بزرگ در دوران دیجیتال فعلی آن را تائید می‌کنند.


ادامه مطلب...

  

هیچ‌کس کسب‌وکار شمارا بهتر از مشتریان شما نمی‌شناسد. تصاویر، فیلم ها و سایر محتویاتی که آنها به اشتراک می‌گذارند، اعتبار و شور و شوق را به وجود می‌آورند که ممکن است کمپین بازاریابی پرداخت‌شده را از بین ببرد.

بر اساس یک مطالعه هوش هوشمند، خریداران که با چنین محتوایی مشارکت دارند، 97 درصد احتمال بیشتری دارند تا معامله‌ای را انجام دهند. علاوه بر این، مارس‌ها 78 درصد پرش نرخ تبدیل با چنین محتوا را مشاهده می‌کنند.


ادامه مطلب...

  

شما ممکن است هرگز در نظر نگرفتید که چگونه حسابدار غیرحرفه‌ای و حسابداری نادرست می‌تواند کسب‌وکار شمارا نابود کند یا اینکه چگونه داشتن یک موقعیت در وضعیت مالی شما بر تصمیماتی که برای کسب‌وکار شما ایجاد می‌شود، تأثیر می‌گذارد.

چطور می‌دانید اگر بتوانید تجهیزات موجود را جایگزین یا ارتقا دهید؟ آیا می‌توانید کارکنان بیشتری را استخدام کنید یا مشتریان بیشتری را بپذیرید؟
ادامه مطلب...

  

مسیرهای حرفه‌ای منحصربه‌فرد

اگر دنبال یک فرصت شغلی منحصربه‌فرد هستید، موسسه حسابدارهای رسمی آمریکا پیشنهاد‌ها جالبی ارائه می‌دهد:

  • حسابداری قانونی – کشف تقلب مالی و به زندان، انداختن مجرمان, کار روزانه‌ی یک حسابدار قانونی است. شرکت‌ها سالانه تقریباً میلیاردها دلار را طی کلاه‌برداری از دست می‌دهند و این‌یکی از بخش‌هایی است که با سرعت هرچه بیشتر در حال رشد هست.

 
ادامه مطلب...

  

حسابدارها و حسابرس‌ها اغلب بیش از ریاضی‌دانان، در اتاق‌های تاریک می‌نشینند و مقادیر بی‌شماری، از اعداد و ارقام که ذهن را آزار داده و خسته می‌کند را محاسبه و جدول‌بندی می‌کنند، درحالی‌که حسابدارها نیاز دارند تا مهارت‌های ریاضی را به‌طور کامل بدانند، با این‌حال، این شغل فراتر از ریاضی و اعداد و ارقام است. حسابداری امروز ترکیبی از تحلیل، حل مسئله و بازرسی است. برای آنکه کار را درست انجام دهید، باید بتوانید به‌طور مؤثر با افراد ارتباط برقرار کنید، نه اینکه فقط با اعداد سروکار داشته باشید. به همین دلیل، تعهدات شغلی با آنچه بسیاری از افراد می‌اندیشند, بسیار تفاوت دارد. همچنین، انتظار می‌رود که تقاضای جذب حسابدارها و حسابرس‌ها بین سال‌های 2006 تا 2016 به میزان 18 درصد افزایش یابد که طبق آمار دفتر آمار دهی ایالات‌متحده (BLS)، به‌طور قابل‌توجهی، از میانگین موجود برای مشاغل دیگر بیشتر است.
ادامه مطلب...

  

بن هاینز، رئیس بخش اطلاعات Pabst Brewing Company است. در یک مصاحبه با ZDnet او چنین می‌گوید:

99 % از پیام‌هایی که من دریافت می‌کنم چنین هستند: “علاقه‌مندم تا با استراتژی IT شما آشنا شوم و بدانم که چگونه می‌توانیم به شما کمک کنیم” و من تنها کاری که انجام می‌دهم پاک کردن آن‌ها است.

اگر به دنبال این هستید که مشتریان احتمالی به شما اهمیت دهند، باید آن‌ها را مجبور به شنیدن کنید. اگر می‌خواهید که به پیام شما گوش بسپارند باید قبل از همه‌چیز نشان دهید که به آن‌ها علاقه‌مندید. یکی از راه‌ها برای این منظور توصیف نحوه ارتباط خود با آن‌ها است. می‌توانید وقوع اتفاقی را که به دلیل نقش شرکت آن‌ها در صنعت مربوطه در جریان است، یادآوری کنید  و یا به یک مصاحبه و یا مطلب که در Linked in آن‌ها به اشتراک گذاشته‌شده است اشاره نمایید.
ادامه مطلب...

  

رابین دریکِ یک کارشناس خبره در FBI است. او قبلاً برنامه تحلیل رفتاری را برای FBI هدایت می‌کرد و دانشی که درباره توسعه روابط و عواطف انسانی وجود داشت را برای 27 سال موردمطالعه قرار داده بود. در کتاب اخیر او،همه‌چیز تنها در مورد “من” نیست، او یک توصیه ساده را با دیگران به اشتراک می‌گذارد:

غرور وتکبر خود را کنار بگذارید تا مردم‌دوستتان داشته باشند و با شما کار کنند.
ادامه مطلب...

  

شماره 3. تعریف سرزمین موعود

در این مقطع زمانی پرداختن به جزئیات محصول و یا سرویسی که ارائه می دهید می تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. در مقابل چنین تمایلی مقاومت کنید.

اگر جزئیات محصول/سرویس خود را خیلی زود عنوان کنید، مشتریان احتمالی زمینه لازم را برای درک این مطلب که چرا این جزئیات می تواند برای آن ها با اهمیت قلمداد شود در اختیار ندارند و از توجه کردن به شما دست خواهند کشید.
ادامه مطلب...

  

اگر شما برای هر چیزی به شکل دوره ای پول پرداخت می کنید (برای مثال یک نرم افزار سازمانی) شانس بسیار خوبی دارید زیرا نرم افزارهای حسابداری انجام این تراکنش ها را تسهیل کرده است.

من اسلایدهایی از یک فروشنده سابق نرم افزارهای حسابداری دریافت کردم که ادعا می کرد به او در بستن بزرگترین قراردادها در شغلش کمک بسیار زیادی کرده است.. خصوصا در مورد این که اسلایدها چقدر هوشمندانه عمل کرده اند نکاتی را ذکر کردیم و این که چگونه مشتریان احتمالی را در طول 5 بخشی که در ادامه عنوان خواهند شد هدایت می کنند.
ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :27
کل بازدید : 90844
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ