سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 >

یک سال پیش از یک همایش محلی که برای افراد حاضر بسیار سرگرم کننده و لذتبخش بود بازگشتم. در حقیقت پس از آن که قسمت نشست همایش پایان می‌یابد، شروع به خوردن و نوشیدن می‌کنید و با نمایندگان فروش هم ردیف خود شروع به احوالپرسی خواهید کرد. اما به غیر از آن این گونه نشست ها که در زمینه ارزیابی فروش برگزار می‌شوند، استرس زا نیز می‌باشند.


ادامه مطلب...

  

سیستم حسابداری یک کسب و کار منبع اصلی اطلاعات مدیریت می‌باشد که باید این اطلاعات را از پایگاه داده های حسابداری استخراج کرد. مدیران برطرف کننده مشکلات هستند. هر کسب و کاری مشکلات خاص خود را دارد که در بعضی از مواقع ممکن است مشکلاتی جدی محسوب شوند. با این حال صورت های مالی برای برجسته کردن چنین مشکلاتی طراحی نشده اند. به جز در موارد غیر معمول که در آن کسب و کار در شرایط بسیار وخیم مالی قرار دارد، هرگز نخواهید توانست تنها با مطالعه صورت های مالی خارجی در مورد مشکلات تجارت خود آگاه شوید.


ادامه مطلب...

  

استانداردها و الزامات قانونی برای حسابداری و گزارش نویسی مالی ثابت باقی نمی‌مانند. برای سال ها استانداردهای گزارش نویسی مالی و حسابداری مانند رودخانه یخ به آهستگی و با سرعت خیلی کم تغییر می‌کنند و فعالیت حوزه اختیارات گزارش نویسی مالی و حسابداری افزایش یافته است. در حقیقت هماهنگ شدن با تغییرات امری بسیار دشوار است.


ادامه مطلب...

  

اگر به تازگی کسب و کار خود را آغاز کرده اید به احتمال زیاد در حال گذراندن یک دوره فشرده حسابداری هستید تا بتوانید دفاتر مالی خود را مدیریت کنید. اگر کسب و کار شما حسابداری کسب و کارهای کوچک را به عنوان یک سرویس ارائه می‌دهد فرصت خوبی است تا یک حسابدار باشید. در واقع شما ممکن است شغل مناسبی داشته باشید به خصوص اگر از یک نرم افزار حسابداری مشخص و مناسب استفاده نمایید.


ادامه مطلب...

  

این موضوع که حدود یک تا دو میلیارد نام کاربری و رمز عبور توسط هکرها در روسیه به سرقت رفته است، نشان دهنده نیاز جدی کسب و کارهای کوچک به “امنیت سایبری” است. علاوه بر توصیه هایی که قبلا در مورد مدیریت گذرواژه ها به اشتراک گذاشته ایم، در اینجا 10 نکته برای بهبود امنیت اینترنت سایبری کسب و کار کوچک وجود دارد.


ادامه مطلب...

  

حسابداران و مسئولین دفاتر مالی تراکنش ها را تحت عنوان بدهکاران و بستانکاران ثبت می‌کنند و در عین حال همواره معادله حسابداری را در تعادل نگه می‌دارند. این فرایند، حسابداری دو طرفه نام دارد. در گزارشات حسابداری دوطرفه هر دو طرف یک تراکنش را ثبت می‌کند.


ادامه مطلب...

  

مؤثرترین راه برای جلوگیری ازفروپاشی زندگیتان توسط کسی که یکی از حسابهای آنلاین شما را هک می‌کند این است که کلمات عبور را در همه حسابهایتان مدیریت کنید که البته گفتن آن بسیار آسانتر از اجرایش است. قبلا دو استراتژی نسبتا ساده کاربردی را شرح داده‌ایم، اما برای اینکه بیشترین چالش را برای هکرها بوجود آوریم باید نکات زیر را به کار بریم.


ادامه مطلب...

  

شما می‌توانید خواندن گزارش مالی یک کسب و کار را به بیرون آوردن صدف خوراکی از پوسته خود تشبیه کنید. باید بدانید که چه کاری انجام می‌دهید و تلاش کنید تا به موضوع اصلی دست یابید. شما برای بررسی گزارش مالی باید دلیل خوبی داشته باشید. علت اصلی برای آن که از عملکرد مالی و موقعیت کسب و کار آگاه شوید آن است که منفعت مالی شما به کسب و کار مورد نظر وابسته است. موفقیت و یا شکست مالی کسب و کار بر روی شما تاثیرگذار است.


ادامه مطلب...

  

صورت‌های مالی خارجی که شامل صورت سود و زیان (صورت درآمد) می‌شوند از قوانین و قراردادهایی مدون پیروی می‌کنند. بالعکس، گزارشات حسابداری داخلی که به مدیران ارائه می‌شوند، از فرمت و محتوای گسترده تر و دلخواهانه تری برخوردار هستند.

  

خواندن پیوست ها در گزارشات مالی سالانه برای حسابداران کار آسانی نیست. مطالعه آن توسط متخصصین سرمایه گذاری الزام آور است زیرا برای تهیه خدمات و مشاوره دادن به مشتریان خود لازم است از استانداردهای ارزیابی پیروی کنند و یا بررسی آن ها به دلیل وظایف قانونی و مسئولیت هایی که برای مدیریت مالی بر عهده دارند ضروری است. علاوه بر افرادی که برای خواندن گزارشات مالی استخدام می‌شوند آیا شخص دیگری نیز وجود دارد تا پیوست ها را بخواند؟


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 90596
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ