سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6- وجه نقد خود را در حساب‌هایی که بهره ثابت می‌پردازند سرمایه‌گذاری کنید.
پیش از آن‌که سراغ توسعه کسب‌وکار خود بروید، بهتر است که این موضوع را که آیا زمان حاضر وقت مناسبی برای توسعه کسب‌وکارشما هست یا خیر ارزیابی کنید. اگر اکنون زمان مناسبی نیست سود به‌دست‌آمده را وارد کسب‌وکار نکنید. بهتر است که در طول مدت‌زمانی که مشغول بررسی و ارزیابی اعتبار توسعه کسب‌وکار خود هستید پول خود را در یک حساب پس‌انداز که سود می‌پردازد سرمایه‌گذاری کنید. این راه دیگری برای تولید وجه نقد از پولتان است بدون آن‌که لزوماً فروش کالاها در آن دخیل باشد. در تجارت زمانی را که مشغول فکر کردن در مورد قدم بعدی هستید زمان خرید می‌نامند.

7- با دقت و به‌صورت استراتژیک افراد را استخدام کنید.
بله کارمندان باتجربه با هزینه بسیار زیادی همراه هستند و بنابراین یک کسب‌وکار کوچک بهتر است از هر نظر از آن‌ها چشم‌پوشی کند. به‌جای جستجوی اشخاص بسیار باتجربه و خبره ممکن است استخدام افرادی که توانایی‌ها و مهارت‌های کارا و متوسطی دارند برای شما استراتژی مطلوب‌تری محسوب شود. یک کسب‌وکار کوچک با مسائل بسیار پیچیده‌ای روبه‌رو نیست که شمارا وادار به استخدام بهترین متخصصین درزمینه موردنظر نماید. شما به کسی نیاز دارید تا بتواند کارهای اولیه را انجام داده و کسب‌وکار را سرپا نگاه دارد. این به معنی آن است که افرادی که به‌تازگی از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده‌اند بهترین گزینه برای کسب‌وکار شما محسوب می‌شوند.
در حقیقت شما باید قبل از جذب آن‌ها به‌عنوان کارمند و طبق یک قرارداد، آن‌ها را به‌عنوان یک کارآموز استخدام کنید. قراردادها را تا جای ممکن کوتاه و مختصر تنظیم کنید و زمان‌هایی که حجم زیادی از کار وجود ندارد آن‌ها را برای چند روز فرابخوانید و برای روزهایی که مشغول به کار بوده‌اند به آن‌ها دستمزد پرداخت کنید. این امر کسب‌وکار شمارا در بلندمدت بسیار پربازده کرده بدون آن‌که هزینه زیادی متحمل شده باشید.
8- با فروشندگان برای گرفتن تخفیف مذاکره کنید.
برای بقا در اقتصاد کنونی شخص باید از مهارت‌های ارتباطی بسیار خوبی برخوردار باشد. اگر در مورد ایده‌های خود به‌صراحت صحبت نکنید شخص دیگری به‌جای شما این کار را خواهد کرد. پایبندی به شیوه پرداخت معین‌شده برای شما بسیار مفید واقع خواهد شد. پس‌ازآن که به این شیوه رفتار کردید، نوبت شما خواهد بود تا شرایط کسب‌وکار را آن‌گونه که می‌خواهید به فروشندگان دیکته کنید. شما نقش مهمی در تعیین نحوه انجام تجارت بین خودتان و فروشنده دارید. پیش از همه در مورد دریافت تخفیف برای کالاهایی که فروشنده در اختیار شما قرار می‌دهد به مذاکره بپردازید. این راه خوبی است تا هزینه‌های کسب‌وکار خود را کاهش داده و باقیمت بالاتری آن‌ها را به فروش برسانید. این موضوع شمارا قادر خواهد ساخت تا سود خود را در کسب‌وکار افزایش دهید. راه دیگر معامله با فروشندگان، گرفتن کالاها از طریق اعتبارات و انجام پرداخت پس از فروش آن‌ها هست. این موضوع تا زمانی به نفع شما خواهد بود که محصولات را از جانب فروشندگان به فروش رسانده و از سود حاصل از آن بدون انجام سرمایه‌گذاری بهره‌مند شوید.
9- پرداخت‌ها را به تعویق بیندازید.
بله درست متوجه شدید. زمانی که یک کسب‌وکار را آغاز می‌کنید، بهتر است که این موضوع را به خاطر داشته باشید که وجه نقدی که به کسب‌وکارشما وارد می‌شود همواره باید بیشتر از وجه نقدی باشد که از آن خارج می‌گردد. این به معنی آن است که اگر شخصی را برای کار مشخصی استخدام می‌کنید، بهتر است که تا مدتی پرداخت دستمزد به او را به تعویق بیندازید. این کار به شما این فرصت را خواهد داد تا با استفاده از پولی که باید جهت انجام پرداخت‌ها صرف گردد کالاهای بیشتری خریداری کرده و زمانی که کالاها به فروش رفت، بدهی خود را از سود به‌دست‌آمده پرداخت نمایید. این‌یکی از هوشمندانه‌ترین راه‌هایی است که یک کسب‌وکار می‌تواند از طریق آن شاهد رشد در مراحل اولیه ایجاد خود باشد.
10- کالاها را به شکل انبوه خریداری کنید.
زمانی که شما کالاها را به شکل انبوه خریداری می‌کنید، فروشندگان به شما تخفیف بسیار زیادی می‌دهند. این امر موجب می‌شود که پس از فروش محصولات خود به سود هنگفتی دست‌یابید؛ یعنی زمانی که کالاهایی را خریداری می‌کنید که تاریخ انقضا ندارند، آن‌ها را به شکل انبوه خریداری کنید و از این طریق در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید. به این شیوه می‌توانید در آینده‌ای نزدیک مار جین سود خود را برای کسب‌وکار افزایش دهید.

منبع: گروه نرم افزاری قیاس


خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 90883
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ