سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

سؤال: چگونه سرمایه استارتاپ را برای شرکت نوپای کوچک خود را بیابم؟

پاسخ:

جیب‌های خودتان

برای سرمایه استارتاپ شرکت نوپای کوچک، اکثر افراد در ابتدا کسب‌وکارهای خود را با استفاده از پول خودشان ایجاد می‌کنند – حتی ممکن است آن‌ها قصد داشته باشند تا از قرض گرفتن به شکل وام کوچک کسب‌وکار از یک موسسه مالی یا برخی از انواع تأمین مالی از طریق فروش سهام در سرمایه‌گذاران فرشته و یا شرکت‌های سرمایه‌گذاری خطرپذیر سرمایه استارتاپ خود را به دست آورند.
ادامه مطلب...

  

در طول 9 ماه گذشته گفت و گوهایی با بیش از 350 نفری که رهبری فروش راه به عهده داشته اند برگزار کردم (مدیریت سه نماینده فروش تا مدیریت ارشد 500 نیروی فروش) و از همه آن ها این دو سوال را پرسیده ام:

  1. در سال کنونی اولویت های اول آن ها چه چیزهایی است؟
  2. چالش هایی که برای رسیدن به این اولویت ها وجود دارد چه مواردی هستند؟
    ادامه مطلب...

  

چگونه جریان نقدی شرکت خود را بهینه سازیم.

حفظ جریان نقدی به معنی بیشتر کردن طول عمر وجه نقدی شرکت شما است. این موضوع نیاز به حداکثر سازی استفاده از وجه نقدی در دسترس ، اطمینان یافتن از این موضوع که هر دلار به شکلی مناسب و تنها برای امور ضروری کسب‌وکار مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد خواهد داشت. زمانی که صاحب یک کسب‌وکار اقدام به حفظ جریان نقدی می‌نماید، به این معنی است که جریان نقدی دوام طولانی‌تری خواهد داشت.
ادامه مطلب...

  

بودجه عملیاتی چیست؟

هزینه‌ی کالاهایی که به فروش می‌رسد بخش مهمی از بودجه عملیاتی شما است. بودجه عملیاتی یکی از دو بخش بودجه اصلی است. هدف از بودجه عملیاتی، توصیف فعالیت‌های تولید درآمد شرکت است مانند فروش، تولید و موجودی کالا، نتیجه نهایی بودجه عملیات، عبارت است از صورت سود و ضریب سود خالص
ادامه مطلب...

  

زمانی که درحال‌ توسعه بودجه عملیاتی برای یک کسب و کار هستید، پس از تهیه مواد اولیه، نیازهای مستقیم کار و بودجه‌های سربار، شما باید انبوه میزان موجودی را به پایان برسانید.
ادامه مطلب...

  

داشتن تجربه فروش با استفاده از پشتیبانی مناسب می‌تواند تفاوت زیادی ایجاد کند

فروش خوب است، اما چالش واقعی این است که مشتریان پس از فروش راضی باشند. پشتیبانی فروش از اهمیت رضایت مشتری محسوب می‌شود و می‌تواند منبع سود قابل‌توجهی باشد. شما می‌توانید بهترین ابزار پیشرفته در جهان را داشته باشید، اما بدون پشتیبانی و خدمات پس از فروشدارید مشتریان تکراری و درآمد آینده خود را از دست می‌دهید
ادامه مطلب...

  

شرکت‌ها از بودجه‌بندی استفاده می‌کنند تا برنامه‌ریزی و کنترل را در شرکت خود تسهیل کنند و از این طریق جنبه‌های مالی کسب‌وکار خود را مدیریت کرده و برای توسعه محصول جدید در آینده برنامه‌ریزی نمایند. همچنین بودجه‌بندی امکان ارزیابی عملکرد شرکت‌ها در طول دوره برنامه‌ریزی را خواهد داد.
ادامه مطلب...

  

خدمات منحصربه‌فرد؟ مشتریان آن را دوست دارند و به دنبال میزان بیشتری از خدمات ویژه هستند. در ماه می 2015 رأی‌گیری توسط هریس پل برای شرکت لیتیوم انجام گرفت که نشان می‌داد 82 درصد از مدیران شرکت‌های آمریکایی گفته‌اند که انتظارات مشتریان شرکتشان تا حدودی بالاتر از سه سال پیش بوده است تغییر از 35 درصد به 47 درصد؛ و می دانیم که نگهداری از مشتری آسان نیست، چراکه تقریباً از هر 10 نفر6 نفر اعلام کرده‌اند که شرکت تا حد ممکن (50?) یا بیشتر می‌بایست برای مشتریانشان رفع مشکل‌های خاص را انجام دهند.
ادامه مطلب...

  

مشتریان اشتباه چه کسانی است؟

  • کسی که ارزش را در کالای پیشنهادی شما نمی بیند؟
  • کسی که به سرعت از زمانی که در اپلیکیشن وارد می شود ارزش را تشخیص نمی دهد؟
  • کسی که به میزان زیادی پشتیبانی و کمک نیاز خواهد داشت؟
    ادامه مطلب...

  

بعدازآن که کشف کردیم که چه کسی مشتری ایده آل است باید به دنبال بهینه‌سازی قیف فروش خود برای مشتریانی اشتباه برویم

زمانی که باید فریاد بزنید”خدای من! اون کسی نیست که عضو اپلیکیشن من شود!”
ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :56
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 90765
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ