سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز


نرم افزارهای مختلفی جهت انجام امور حسابداری شرکتها در مقیاس‌های مختلف در بازار نرم افزار وجود دارد.
در اینجا به ذکر شاخص‌هایی به منظور انتخاب بهترین نرم افزار حسابداری اشاره می گردد :


ادامه مطلب...

  

فرآیند پشتیبان‌گیری عبارت است از تهیه یک نسخه از داده که ممکن است به منظور بازیابی داده اصلی پس از وقوع حادثه و از دست رفتن داده ها، مورد استفاده قرار بگیرد. تهیه نسخه پشتیبان با دو هدف اصلی صورت می‌گیرد. اولین هدف آن بازیابی داده پس از نابودی بدلایلی مانند حذف یا خرابی داده است. دومین هدف، بازیابی داده از زمان های قبلی با توجه به خط مشی نگهداری داده های کاربر جهت اموری چون گزارش‌گیری می‌باشد.


ادامه مطلب...

  

 

اگر قصد دارید تا کسب و کار جدیدی را آغاز کنید، پیش از یافتن منابع مالی لازم باید طرح کسب و کار خود را به صورت جامع و دقیق برنامه ریزی کنید. طرح کسب و کار همانند یک نقشه راه به وام دهندگان و افرادی که قصد دارند حامی مالی شما شوند، چگونگی عملکرد و ساختارهای فعالیت شما را نشان می‌دهد. همچنین این اقدام در شناخت و آگاهی آن‌ها نسبت به کالا و خدماتی که ارائه خواهید کرد، نحوه بازاریابی و شیوه‌های فروش شما بسیار موثر است. طرح کسب و کار، اطلاعات لازم و تکمیلی درباره بودجه و چگونگی اختصاص هزینه‌ها را نیز فراهم می‌کند.


ادامه مطلب...

  

 

مدیریت دانش، راز موفقیت سازمان‌ها در قرن 21 است. دانش، مفهومی فراتر از داده و اطلاعات است. دانش به مجموعه اطلاعات، راه کار عملی مرتبط با آن، نتایج به‌کارگیری آن در تصمیمات مختلف، آموزش مرتبط با آن، نگرش افراد در مشاغل و مسئولیت‌های مختلف در ارتباط با آن گفته می‌شود.


ادامه مطلب...

  

 

انتخاب اطلاعات مالی، مقایسه و مشخص نمودن رابطه بین اطلاعات مالی، تفسیر و ارزیابی مقایسه ها و ارتباطات تعیین شده را تجزیه و تحلیل صورتهای مالی می گویند.
تجزیه و تحلیل صورت ها و نسبت های مالی در شرکت های بزرگ اجتناب ناپذیر است، در شرکت های کوچک و متوسط نیز این فرآیندد به مالکان و مدیران شرکت کمک می نماید تا وضعیت فعلی و پیش بینی وضعیت آتی خود را به روشنی و مبتنی بر واقعیات دقیق مشاهده نمایند.


ادامه مطلب...

  

 

در گذشته ماشین آلات تولیدی در کاخانه ها معمولاً دستی بودند و کمتر ماشین ها و دستگاههای نیمه خودکار و خودکار دیده می‌شدند. به تدریج با رشد تکنولوژی، دستگاه ها به سمت دستگاههای خودکار و نیمه خودکار حرکت کردند. این روند حرکتی به سوی automation یا همان اتوماسیون منجر به حرکتی در نیازهای مهارتی کارگران و کارکنان نیز شد. کارگرانی که قبلاً می‌بایست دارای مهارت و سرعت بالا در تولید و کاربری دستگاهها می‌بودند، به تدریج قدری نیازشان به این مهارت کمتر شد. بله، همگام با پیچیده تر شدن طرح و ساختار سیستم های صنعتی و بالا رفتن عامل وابستگی بین مراحل تولید یک محصول و خودکار شدن عملیات تولیدی، میزان احتیاج به مهارت های کارکنان نگهداری و تعمیرات (نت) افزایش یافت.


ادامه مطلب...

  

 

داده‌کاوی به مفهوم استخراج اطلاعات نهان و یا الگوها و روابط مشخص در حجم زیادی از داده‌ها در یک یا چند بانک اطلاعاتی بزرگ است.
مدیریت دانش، فرایند نظام وار برای به دست آوردن، سازمان دهی، تأیید کردن، اعمال، به اشتراک گذاری، بازآوری اطلاعات دقیق و صریح برای تقویت کارهای سازمانی، افزایش مطابقت سازمانی، افزایش ارزش محصولات و خدمات موجود و یا ایجاد محصولات دانش، فرایندها و خدمات است. دانش نو ممکن است….


ادامه مطلب...

  

 

چگونه میزان موجودی انبار را در پایان هر ماه سریع و ساده تخمین بزنیم؟
فرض کنید فروشگاهی دارید که هر کالا به طور متوسط 200 هزار تومان به فروش می‌رود و هزینه خرید آن 140 هزار تومان است. بنابراین 70% (140/200*100=70) از فروش هر کالایی، مربوط به هزینه خرید آن کالا است.


ادامه مطلب...

  

 

ویژگی های بهترین نرم افزار حسابداری
این مقاله مناسب کسانی است که قصد خرید نرم افزار دارند و سعی شده است به آنها اطلاعاتی در خصوص نرم افزارها و وضعیت بازار و نکات مهمی که باید مد نظر قرار دهند داده شود.
مقدمه:
بررسی نرم افزارهای بازار و خرید نرم افزار مقوله ایست که نیاز به شناخت و داشتن تخصص در این حوزه دارد و با توجه به الزامات کسب و کارهای امروزی و حجیم تر شدن حجم کارها وجود نرم افزار یک مزیت برای کسب و کار شما محسوب می‌شود.


ادامه مطلب...

  


آیا میدانید که شرکت شما سودآور یا زیان آور است؟ شما نمی توانید با تکیه بر احساسات و یا برداشت های خود به چگونگی روند شرکت پی ببرید. شما نیاز به اتکا به حقایقی دارید که از طریق درآمد شرکت و همچنین سود و زیان های آن حاصل می شوند.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :7
بازدید دیروز :17
کل بازدید : 90613
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ