سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

 

قیمت‌گذاری اقدامی چند جانبه است که روانشناسی، هنر و علم را در برمی‌گیرد. قیمت کالا باید به اندازه کافی بالا تعیین شود تا دست یابی به سود بیشتر در خرید و فروش را ممکن سازد و از طرف دیگر به اندازه کافی پایین باشد تا بتواند توجه مشتریان را جلب کند. آشنایی و درک استراتژی های متفاوت قیمت گذاری و بهترین عملکردها در این زمینه می‌تواند یاری دهنده فرد در دستیابی به رویکرد مطلوب و نهایتا قیمت متناسب با کسب و کار مربوطه باشد.
 
اگرچه ده ها مدل قیمت‌گذاری برای این منظور وجود دارند ولی در عین حال صاحبان کسب و کار باید شرایط خاص تجارت خود را نیز مد نظر قرار دهند. در اینجا به دو استراتژی اشاره خواهد شد:


ادامه مطلب...

  


سرفصل حساب ها بسیار شبیه بازی جنگا است. اگر یک بلوک را از بخشی از کسب و کار خود بردارید، باید آن را به جای دیگری اضافه کنید. به این خاطر است که سیستم های حسابداری با این امید ایجاد شده اند که همیشه تعادلی میان دارایی کلی شما (آنچه شما دارید) و بدهی های شما ( آنچه شما بدهکارید) باشد.


ادامه مطلب...

  

 

در واقع مانده حساب بانکی شما نشان دهنده موجودی نقدی در دسترس شما نیست. اگر شما چند چک قابل توجه واریز نشده داشته باشید حساب چک جاری کسب و کار شما به راحتی قرمز می شود.
با حفظ جداگانه حسابداری معاملات خود و انجام یک صورت مغایرت بانکی ماهانه، می توانید جریان نقدی و موقعیت نقدی صحیح خود را متوجه شوید. روند صورت مغایرت بانکی شبیه ایجاد تراز دسته چک است که هر ورودی مفقود و نادرست را آشکار می کند بنابراین شما می توانید مطمئن باشید که مانده نقدی شما درست است.

جهت تهیه صورت مغایرت بانکی مراحل زیر را دنبال نمایید.


ادامه مطلب...

  


چگونه مطالب را از صفحات گسترده به نرم افزار حسابداری منتقل کنیم؟
اکسل به ابزار عملی برای اداره کردن امور اساسی حسابداری کسب و کارهای کوچک تبدیل شده است. در حالی که صفحات گسترده می تواند برای راه اندازی مفید باشد، اما زمان مدیریت اطلاعات مالی برای یک کسب و کار در حال رشد طاقت فرسا و بطور بالقوه مضر می‌باشد. هنگامی که مشتریان و معاملات شما بیشتر می‌شود وقت آن رسیده است که به سمت نرم افزار حسابداری حرکت کنید.


ادامه مطلب...

  

 

نرم افزار حسابداری ابری شبیه نرم افزارهای فعلی ولی با راه حل های براساس میز کار می‌باشد با این تفاوت که بر روی سرور راه دور قرار دارد. داده ها به “ابر” فرستاده می‌شوند یعنی جایی که در آن پردازش و ذخیره می‌شوند. مزایای آن برای کاربر نهایی شامل دسترسی به داده‌های زمان واقعی از هر نقطه با اتصال به اینترنت و از هر دستگاهی شامل لپ تاپ، گوشی‌های هوشمند و تبلت می‌باشد.


ادامه مطلب...

  

 

چگونه از استراتژی های قیمت گذاری تخفیف برای فروش بیشتر استفاده کنید؟
هنگامی که کسب و کارهای کوچک به دنبال تغییر میزان فروش خود هستند؛ یکی از رویکردهای معمول، استفاده از تخفیف است که یکی از استراتژی‌های قیمت گذاری محسوب می‌شود و با کمک نرم افزارهای مالی قابل تعیین می‌باشد.


ادامه مطلب...

  

 

اگر شما کسب و کار خود را شروع کرده اید یا به فکر راه اندازی یک کسب و کار هستید، احتمالا شما از شخصی این اصل قدیمی را شنیده اید که ” برای بدست آوردن پول باید پول داشته باشی”. این دقیقا همان تفکری است که هم کارآفرینان تازه کار و همچنین کارآزموده ها را بطور یکسان با بدهکارشدن در کسب و کار روبه رو  می‌کند. خوشبختانه اینترنت این امکان را فراهم نموده تا در هر گوشه ای از جهان مردم بتوانند کسب و کارهای نوآورانه و سودآور را راه اندازی نمایند و از بدهکار شدن در امان بمانند.


ادامه مطلب...

  


82 درصد از کسب و کارها که تعطیل شده‌اند، درک ضعیف جریان نقدی را به عنوان دلیل اصلی ذکر کرده‌اند. حتی کسب و کارهای سود آور نیز با مسائل حسابداری جریان نقدی روبه رو می‌شوند. مسئله ای که کارآفرینان همیشه در آن غرق می‌شوند، تلفیق سود با جریان نقدی است. اینکه یک کسب و کار سود آور است صرفا به این معنی نیست که یک جریان نقدی کافی برای بقای خود بدست آورده است.


ادامه مطلب...

  


هنگامی که صحبت از مدیریت مالی شخصی می شود افراد حس می کنند که با حجم زیادی کاغذ بازی و کار با اعداد مواجه‌ اند. شما x دلار درآمد دارید، y مقدار خرج می‌کنید و سعی می‌کنید تا مطمئن شوید مقدار y کمتر از x شود. با این حال در نظر بگیرید که امور مالی شما به میزان زیادی وابسته به روانشناسی، عادت ها و ارزش‌هایی است که شما با آن ها زندگی می‌کنید. به بیان دیگر به همان میزان که محاسبات ریاضی در این مورد موثرند رویکرد و دیدگاه شما در زندگی نیز حائز اهمیت است.
  علاوه بر تمام نرم افزارها و بودجه بندی هایی که وجود دارند، تعدادی قوانین هستند که می‌توانند امور مالی شما را بهبود بخشند.


ادامه مطلب...

  

 

هنگامی که به سرعت سوار ماشین خود می‌شوید تا مسافتی طولانی را رانندگی کنید احتمالا نگاه گذرایی به گیج نمایشگر بنزین، سرعت و کیلومتر شمار خود می‌اندازید. این در حالی است که اکثر ما در طول رانندگی درازمدت دیگری که در پیش داریم و در حقیقت همان زندگی ماست کوچکترین نگاهی به گیج های مالی خود نمی‌اندازیم و این یا به دلیل ترس است و یا به دلیل آن که نمی‌دانیم در مورد چیزی که می‌بینیم چه کاری باید انجام دهیم.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :18
کل بازدید : 90810
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ