سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2

هنگام خواندن درباره افراد مشهور که حساب های شخصیشان را هک کرده اند، ممکن است اصطلاح “مهندسی اجتماعی” به عنوان روش مجرمان سایبری استفاده شود. به طور واضح تر، اصطلاح “مهندسی اجتماعی” به نوعی هک اشاره دارد که شبیه یک بازی اعتماد به نفس یا “اتصال” است. اساسا هکرها در تلاش‌اند تا شخصی قطعه‌ی گم شده‌ی اطلاعات را در اختیار آنها قرار دهد تا با هم یک پازل پیچیده را برای دسترسی به یک حساب کاربری شکل دهند.

  یک نوع شناخته شده “مبتدی” مهندسی اجتماعی “فیشینگ” است، جایی که یک مجرم سایبری حجم زیادی از ایمیل ها را ارسال می‌کند و به نظر می‌رسد از یک بانک یا نوعی شرکت تجاری است. هکر امیدوار است که یک قربانی به صفحه‌ی ورود جعلی وارد شود و در آن نام کاربری و رمز عبور خود را ارائه دهد.


ادامه مطلب...

  

بدون شک شنیده اید که هیچ چیزی مجانی در اختیار شما قرار نمی‌گیرد. بودجه بندی هزینه های مربوط به خود را دارد که مدیران کسب و کار باید قبل از عجله داشتن برای بکارگیری (ادامه استفاده از) یک فرایند بودجه بندی تمام عیار، آن ها را مورد محاسبه قرار دهند. اگر قصد انجام بودجه بندی را دارید از طریق مقایسه هزینه ها در مقابل سود می‌توانید تصمیمات سخت را اتخاذ کنید.


ادامه مطلب...

  

امروزه بسیاری از کسب و کارهای کوچک  تصور می‌کنند که قادر به پیشبرد کسب و کار و پیگیری دفاتر مالی خود بدون کمک گرفتن از یک حسابدار می‌باشند و این تفکر امری رایج و معمول محسوب می‌گردد. همچنین در نظر گرفتن محدودیت های مالی و بودجه های سختگیرانه در زمان نوسان اقتصادی به معنی اعتقاد آن ها به این موضوع است که سرمایه گذاری نکردن جهت بهره گیری از خدمات یک حسابدار می‌تواند برای درآمد خالص آن ها بهتر باشد.

ادامه مطلب...

  

اکثر شرکت های کوچک هیچ برنامه‌ای برای پاسخ به حمله سایبری ندارند. یک نظرسنجی نشان می‌دهد 80 درصد از صاحبان کسب و کار کوچک می‌گویند که شرکت هایشان برنامه‌ی پاسخ به حمله سایبری ندارند. براساس یک نظرسنجی از 500 صاحب کسب و کار کوچک که روز سه شنبه (10/11/2015) منتشر شد، تقریبا دو سوم صاحبان سایت اعلام کرده اند که شرکتشان در گذشته قربانی نوعی حمله سایبری شده است.

ادامه مطلب...

  

شرکت در یک جلسه کاری در کافی شاپ با استفاده از وای فای عمومی می‌تواند ایده‌ای وسوسه انگیز باشد، اما خطراتی دارد. مانند سرقت اطلاعات شخصی شما، زیرا شما در یک شبکه عمومی بی احتیاط بوده‌اید. متاسفانه این روزها خرید در مقصد، تنها راه برای سرقت و دریافت اطلاعات کارت اعتباری شما نیست.با این حال گاهی اوقات، که در فرودگاه منتظرید یا درانتظار مشتری تان در کافی شاپ هستید، باید کاری انجام دهید. در اینجا برخی از دستورالعمل ها را مطرح می‌کنیم که به شما کمک می‌کند وقت خود را صرف بدست آوردن پول کنید، نه دادن آن به هکرها.

ادامه مطلب...

  

با اولین مقاله ما در مورد بازاریابی B2B شروع کنید: “تفاوت بین بازاریابی B2C و B2B چیست؟ “آنچه که بازاریابی B2Bرا مجزا می‌کند مورد بررسی قرار دهید و یک استراتژی برای تماس با مشتریان ایجاد کنید. در اینجا پنج اصل وجود دارد و به شما کمک می‌کند تا مطمئن شوید که در مسیر درست هستید.


ادامه مطلب...

  

مراقب حقه های حسابداری باشید. مدیران کسب و کار تحت فشار زیادی برای بدست آوردن سود و افزایش آن تا حداکثر ممکن در هر سال می‌باشند. دانستن این مطلب نباید برای شما غافلگیر کننده باشد. مدیران تلاش می‌کنند تا به ارقام مورد نظر خود دست یابند و اهداف تعیین شده برای کسب و کار را پشت سر بگذارند. گزارش ضرر و زیان در سال و یا حتی یک کاهش به زیر خط روند سود، هشداری است که تحلیلگران سهام و سرمایه گذاران با نگرانی به آن می نگرند.

ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :61
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 90770
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ