سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

  1. قابلیت‌های کنونی شما

 

 

این مورد آخر بسیار مهم و ضروری است: بدون در نظر گرفتن این‌که اهداف شما چه چیزهایی هستند باید در مورد آن‌که چه‌کاری را واقعاً می‌توانید برای مشتری ایده آل خود انجام دهید واقع‌بین باشید. مطمئناً برای رشد

 و توسعه باید برخی از مواقع مشتریان خود را توسعه دهید که این امر نیاز به افزایش قابلیت‌های شما دارد 
ادامه مطلب...

  

یکی از مهم‌ترین کارهایی که می‌توانید برای کسب‌وکار خود انجام دهید ارائه یک تعریف واضح از مشتری ایده ال است.

پروفایل مشتری ایده ال شما – ICP – همه موارد را از ویژگی‌ها و عملکرد محصولی که به وجود می‌آورید و یا تمام مواردی که خدمات مورد ارائه شما در بر خواهد گرفت و همچنین کلماتی که در بازاریابی خود به کار می‌برید به شما دیکته خواهد کرد.
ادامه مطلب...

  

برای درک بودجه‌بندی سرمایه، شما باید هر دو بخش را درک کنید(بودجه و سرمایه).

“سرمایه” در این زمینه، نشان‌دهنده دارایی‌های بلندمدت، دارایی ثابت است، مانند یک ساختمان یا ماشین‌آلات
ادامه مطلب...

  

در محیط کسب‌وکار رقابتی امروز، خدمات عالی برای موفقیت ضروری است. در حقیقت خدمات مناسب ممکن است کلید جداسازی کسب‌وکار شما از رقابت باشد.

استراتژی‌های نگه‌داشتن مشتریان  زیر برای هر کسب‌وکار، بزرگ یا کوچک قابل‌استفاده است:

1-پاداش به مشتریان خود: یک هدیه برای آن‌ها ارسال کنید، آن‌ها را در امور کاری خود هدایت کنید؛ به آن‌ها برای ایجاد کسب‌وکار کمک کنید
ادامه مطلب...

  

بسیاری از صاحبان کسب‌وکارهای کوچک تعداد بسیار زیادی از گزینه‌ها را برای تأمین مالی کسب‌وکار خود کشف می‌کنند با علم بر آن‌که گرفتن وام ومدیریت بدهی‌ برای کسب‌وکارهای کوچک کار آسانی نیست. اکثر وام‌دهندگان در مورد کسانی که به آن‌ها وام می‌دهند بسیار گزینشی برخورد می‌کنند.در بسیاری از موارد آن‌ها مجبور به وام دادن به صاحبان کسب‌وکاری هستند که پیشینه تعهد مالی شخصی آن‌ها مورد تائید واقع‌شده و سودآور بودنشان به اثبات رسیده است.
ادامه مطلب...

  

جعبه ها، پالت ها و لیفتراک ها تنها چیزهایی نیستند که در سراسر یک انبار حرکت می کنند. اطلاعات در سراسر طیف وسیعی از فرآیندهای کسب و کار انبار، از دریافت کالا به ذخیره سازی و ردیابی، چیدن و بسته بندی، و حمل و نقل خارج از کشور جریان دارد.

بهره مند شدن از این اطلاعات  در کسب و کار شما بسیار موثر است و تأثیر زیادی بر انبار  و عملکرد زنجیره تامین دارد. داده های نامعتبر و غیرقابل اعتماد که در سیستم های متصل به شبکه های آزاد به وجود می آیند معمولا به عملیات انبار ناکارآمد می انجامد.


ادامه مطلب...

  

با توجه به این که سال نو برای، خرده فروشان و تولید کنندگان زمان مناسبی  برای بررسی زنجیره ها است و همچنین زمان مناسبی برای  همکاری با یکدیگر، و پیدا کردن راه های جدیداست  میبایست برای آینده زنجیره تامین جهت بهبود دادن، عملکرد استراتژی کاری خودرا طراحی نمایند.

در اینجا نگاهی به برخی از روند صنعت خارجی و داخلی از دیدگاه فلسفه لا یانگ به یک استراتژی زنجیره تامین جامد می اندازیم.
ادامه مطلب...

  

باید بدانید همه سیستم های مدیریت انبار (WMS) برابر نیستند، و شما باید در هنگام انتخاب یکی از متغیرها را در نظر بگیرید. راه حل درست می تواند به طور منظم اجرای سفارش، دقت موجودی، افزایش کارایی کارکنان  و به حداکثر رساندن استفاده از تجهیزات را افزایش دهد. بالاتر از همه، سیستم مدیریت انبار موجب صرفه جویی در زمان و پول می شود،همچنین افزایش رضایت مشتری را نیز در نظر دارد. اریک لامیفر، مدیر ارشد مدیریت محصولات شرکت های Manhattan Associates، این راهنمایی ها را برای کمک به انتخاب سیستم مدیریت انبار ارائه می دهد.


ادامه مطلب...

  

فرآیند حفظ مشتریان

مشتریان درک می کنند که ارزش واقعی آنها برای شرکت ها فراتر از کیف پولشان است. این دسته از مشتریان، توانمند هستند؛ زمانی که  تنها یک شکایت از طرف مشتری در رسانه های اجتماعی می تواند میلیون ها دلار کسب و کار را تغییر دهد و یا بررسی آنلاین می تواند ثروت یک رستوران را شکل دهد و بازخورد می تواند به طور قابل توجهی بر تصمیمات تجاری تاثیر بگذارد، ارزش واقعی مشتری مشخص می شود.


ادامه مطلب...

  

چگونه به ساخت تیم فروش از صفر بپردازم؟

قبل از آن‌که 5 سال پیش وارد هاب اسپات شوم هرگز تیم فروشی را هدایت نکرده بودم و بنابراین با تکنیک های سنتی که مدیران فروش برای ساخت تیم فروش استفاده می‌کردند آشنا نبودم. در عوض بر روی پیشینه خود به‌عنوان مهندسی که دانش‌آموخته (ام آی تی) بود تکیه کرده بودم تا سیستم استخدام و توسعه‌ای را که مبتنی بر معیارها و آنالیزهای عددی بود پدیدآورم.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 90750
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ