سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2 3 4

3.داشتن شخصی که مسئول بهبود بخشیدن به همکاری فروش و بازاریابی باشد

واضح است که فروش و بازاریابی باید با یکدیگر کار کنند. برای آن‌که این همکاری‌ ممکن شود، فرایندهای بین واحدی باید به کار گرفته شوند تا اطمینان حاصل شود که هر دو طرف هم‌راستا با یکدیگر قرار دارند. نداشتن یک واسطه در محل برای پیوند دادن فروش و بازاریابی اشتباه غیرقابل قبولی محسوب می‌شود.

یک ناظر برای این موضوع در نظر بگیرید.


ادامه مطلب...

  

فروش و بازاریابی دو مورد از عملکردهاییاست که از بیشترین تعامل را با مشتری دارد. ازآنجاکه این دو از تولیدکننده‌های اصلی درآمد در تجارت شمرده می‌شوند یک مشتری آن‌ها را برای ارزیابی کسب‌وکار در نظر می‌گیرد. فروش و بازاریابی از موتورهای رشد سازمان در آینده و در حال حاضر محسوب می‌شوند.


ادامه مطلب...

  

8.ریزش در قیف فروش

طبق نظر لوکاس ریزش در قیف فروش یک مقیاس مهم برای اندازه‌گیری معیار عملکرد است زیرا تعیین می‌کند که آیا حفره‌ای در قیف فروش شما وجود دارد یا خیر. با اندازه‌گیری صحیح می‌توانید دقیقاً تعیین کنید که در چه جاهایی آن حفره‌ها وجود دارند، چه چیزی علت آن است و آگاهی لازم را در مورد چگونگی مسدود کردن این رخنه‌ها و همچنین به دست آوردن درآمد به دست خواهید آورد.


ادامه مطلب...

  

بااینکه درآمد به ازای هر نماینده نهایتاً مهم‌ترین معیار سنجش عملکرد فروش است، حیطه‌های دیگری نیز وجود دارند که مدیران فروش باید به آن‌ها توجه کنند. برخی از مدیران در دام توجه بیش‌ازحد به سهمیه تعیین‌شده و “رسیدن به ارقام موردنظر” می‌افتند به حدی که دنبال کردن برخی از معیارهای عملکردی ضروری را نادیده می‌گیرند.
ادامه مطلب...

  

موفقیت را شناسائی کنید و آن را تحسین نمایید

یکی از آسان‌ترین و نادیده گرفته‌شده‌ترین راه‌ها برای آن‌که یک گروه فروش را با انگیزه نگهدارید تشخیص موفقیت و قدردانی از پیشرفت‌ها است. قدردانی کردن عمومی از گروه فروش برای موفقیت‌ها می‌تواند خودجوش و بی‌مقدمه باشد اما ساختن یک سیستم  برای قدردانی منظم از نمایندگان که اهداف مشخصی را برآورده می‌سازند و حتی از آن فراتر می‌روند امکان‌پذیر است.


ادامه مطلب...

  

7 اقدامی که می تواند به تیم شما کمک کند تا پرجنب و جوش گردد، انگیزه پیدا کند و فروش را افزایش دهد

  1. انگیزه دادن را بخشی از فرهنگ سازمان کنید.

پیش از آن که بیشتر بخوانید، باید متعهد شوید که انگیزه دادن را تبدیل به یک بخش درونی در فرهنگ خود خواهید ساخت. در حالی که تکنیک های مشخصی وجود دارند که شما می توانید از آن ها استفاده کنید اما


ادامه مطلب...

  

شما قدم به داخل سالن فروش می گذارید. فقدان هیجان و علاقه در صورت تمام نمایندگان فروش زمانی که تماس می گیرند و پاسخ ایمیلها را می دهند دیده می شود. انرژی داخل اتاق نامطلوب است، نمایندگان عبارت های فرموله شده ای را با لحنی مکانیکی بیان می کنند و در نتیجه مشتریان بالقوه در مکالمه ای معنادار شرکت ندارند.
ادامه مطلب...

  

مشتریان به دنبال جواب‌های خود هستند

طبق یک تحقیق که در اوت سال 2015 بین کاربران سراسر جهان انجام شد از هر 10 کاربر اینترنتی 9 نفر آنان معتقدند که ارائه خدمات خوب از سوی شرکت‌های حسابداری سبب می‌شود که نظر آن‌ها درباره شرکت‌ها مثبت شود.
ادامه مطلب...

  

چندین هفته پیش من مبانی یک کنفرانس مدیریت ریسک رادر یکی از 4 موسسه بزرگ حسابداریتشریح کردم. این افراد حقیقتا باهوش بودند و روزها وقت خود را صرف آنالیز کردن داده ها و محاسبه ریسک کرده بودند.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :73
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 90782
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ