سفارش تبلیغ
صبا ویژن
< 1 2 3 4

جسیکا کوبر، چالش هایی را میشناسد که حسابداران جوان بهنگام ساختن شغل شان در حسابداری عمومی  با آن مواجه اند. جسیکا کوبر، 30 ساله ، میگوید: “حسابداریعمومی یک زمینه بسیار دشوار است . او در لانگ بیچ، کالیفرنیا، دفتروایندس،در یک شرکت CPA که حدود 150 کارمند دارد،کار می کند.

از بین حسابداران جوان، حتی انهایی که ممکن است دانش جویان برجسته  ای باشند ,بایستی مطالب زیادی را فرا بگیرند و باید انتقادات سازنده را با دل و جان بپذیرند. آنها همچنین باید ساعت های زیادی  تلاش کنند و خود را را برای امتحان CPA آماده کنند. حسابداران جوان به دنبال یک مدرک پایانی از یک جریان بی پایان  تکالیف اند، به ویژه در طول سختی های فصلی پر مشغله این راه را ادامه می دهند.


ادامه مطلب...

  

6- وجه نقد خود را در حساب‌هایی که بهره ثابت می‌پردازند سرمایه‌گذاری کنید.
پیش از آن‌که سراغ توسعه کسب‌وکار خود بروید، بهتر است که این موضوع را که آیا زمان حاضر وقت مناسبی برای توسعه کسب‌وکارشما هست یا خیر ارزیابی کنید. اگر اکنون زمان مناسبی نیست سود به‌دست‌آمده را وارد کسب‌وکار نکنید. بهتر است که در طول مدت‌زمانی که مشغول بررسی و ارزیابی اعتبار توسعه کسب‌وکار خود هستید پول خود را در یک حساب پس‌انداز که سود می‌پردازد سرمایه‌گذاری کنید. این راه دیگری برای تولید وجه نقد از پولتان است بدون آن‌که لزوماً فروش کالاها در آن دخیل باشد. در تجارت زمانی را که مشغول فکر کردن در مورد قدم بعدی هستید زمان خرید می‌نامند.
ادامه مطلب...

  

3-از معامله پایاپای استفاده کنید

زمانی که یک کسب‌وکار را راه‌اندازی می‌کنید تنها چیزی که باید موجب استرس و دل‌مشغولی نوبت آن است که چگونه به بهترین نحو وجه نقد را در کسب‌وکار  خود حفظ کنید تا موجب رشد تجارت شما گردد. بدون حفظ جریان نقدیکسب‌وکار ها به‌ندرت رشد می‌کنند.


ادامه مطلب...

  

چگونه جریان نقدی خود را حفظ کنیم، هزینه‌ها را کاهش داده و کسب و کار خود را سودآور نگاه داریم.

جهانی که امروز در آن زندگی می کنیم به وسیله شرکت‌های بسیار بزرگ، کارآفرینان بی‌نهایت موفق و متخصصین اینترنتی که تمام‌وقت و پول و پشتکار خود را صرف کارآفرینی می‌کنند اداره می‌شود. تمام محصولاتی که در خانه‌ها، رستوران‌ها و حتی در محل کار خود استفاده می‌کنیم حاصل فداکاری شخصی است که تصمیم گرفته است تمام دارایی و پس‌انداز خود را به خاطر یک کسب‌وکار در معرض ریسک قرار دهد. خوب است که بدانیم آن‌ها در همان موقعیتی که هم‌اکنون در آن قرار دارند شروع به کارنکرده‌اند.
ادامه مطلب...

  

شکاف های موفقیت، باعث انحراف از مسیر رسیدن به نتیجه دلخواه می شود.

نتیجه دلخواه، کاربرد عملکردی محصول شما نمی باشد!

دلیل ملحق شدن آن ها به شما استفاده از محصولاتتان نبوده است(این که محصول شما به چه میزان جالب است اهمیتی ندارد).

آن ها به شما ملحق شدند تا بتوانند با استفاده از محصول شما به یک نتیجه دست یابند.
ادامه مطلب...

  

این دو دلیل از دست دادن مشتری را جدی بگیرید

رویگردانی مشتری نقطه ای در مقابل رشد است.زمانی که یک مشتری را از دست می دهید، برای آن که رشد داشته باشید پیش از همه چیز باید مشتری ای که از دست داده اید را جایگزین کنید و پس از آن یک مشتری جدید اضافه کنید.

زمانی که یک مشتری شما را ترک می کند، درآمد حاصل از پرداخت او را از دست خواهید داد (معمولا این مبلغ را به رقیب شما انتقال می دهد!)، اما چیزهای دیگری را نیز از شرکت می گیرد مواردی مانند احساسات منفی، روحیه کارمندان شما، هر گونه دستاویزی را که رقبا میتوانند از آن ها در قراردادهای آینده بر علیه شما استفاده کنند و خیلی موارد دیگر.

شما میدانید که رویگردانی مشتری اتفاق بدی محسوب می شود و من نیازی به قانع کردن شما در این باره نخواهم داشت (درست است؟).


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :1
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 90710
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ