سفارش تبلیغ
صبا ویژن
1 2 3 4 >

6-کاهش نقاط ضعف و اختلاف نظرها

تمام کسب و کارها در نهایت بدون توجه به صنعتی که در آن مشغول به فعالیت هستند مجبور به فروش به سه دسته از خریداران هستند. بر اساس تحقیقی که دانشگاه مدیریت وارتون انجام داده است، تقریبا یک چهارم از این خریداران، در زمینه خرج کردن بسیار محتاط و یا خسیس خواهند بود. جرج لاونستین از دانشگاه کارنجی ملون استفاده از مجموعه ای از کلمات اطمینان بخش (برای مثال تغییر دادن عبارت “5 دلار شهریه” به عبارت ” مقدار اندک 5 دلار شهریه” ) و شکل دهی مجدد به عبارات را به عنوان راهی بهتر برای فروش به خریداران محتاط توصیه می کند.


ادامه مطلب...

  

نرخ حفظ مشتریان یک بخش بسیار مهم در رشد کسب و کار پایدار محسوب می شود. قبل از آن که نگاهی به استراتژی هایی که برای بهبود این فاکتور وجود دارند بیندازیم، بیایید سوالاتی را مطرح کرده و به حقایقی ضروری در این رابطه بپردازیم.

طبق تحقیقی که در دانشکده مدیریت هاروارد شده است، افزایش 5 درصدی نرخ حفظ مشتریان منجر به افزایش 25 تا 95 درصدی سود می گردد. خوب است که چنین چیزی را میدانیم، اما دقیقا حفظ مشتری به چه معنا است؟


ادامه مطلب...

  

دانستن چگونگی کار با اعداد در صورت های مالی شرکت  برای سرمایه گذاران سهام ضروری است. تفسیر و  تحلیل معنادار ترازنامه ها، صورت های مالی  و صورتهای جریان نقد مالی برای تشخیص کیفیت سرمایه گذاری شرکت، پایه ای برای انتخاب سرمایه گذاری هوشمند است. با این حال، تنوع گزارشگری مالی نیازمند آن است که ما قبل از تمرکز بر آمار مالی شرکتهای خصوصی، با ویژگیهای خاص مالی  عمومی آشنا شویم. در این مقاله، ما به شما نشان می دهیم که چه اظهارات مالی باید ارائه دهیم و چطور از آنها استفاده کنیم.


ادامه مطلب...

  

مهم نیست که کسب‌وکار شما چه اندازه کوچک است، یا شما حسابداری خود را انجام می‌دهید و یا یک گروهحسابداری کامل دارید، سه گزارش مالی وجود دارد که همه کارآفرینان باید حتماً به آن‌ها را تهیه کنند و به آن‌ها توجه کنند

ترازنامه

صورت سود و زیان

صورت جریان نقدی


ادامه مطلب...

  

تعیین مسیر

Turbo Tax یک محل تبادل‌نظر برای مشتریان خود تحت عنوان TurboTax Live Community ایجاد کرده است که در آن بازدیدکنندگان می‌توانند در مورد محصول، مالیات و پشتیبانی پرسش‌نمایند و اطلاعات خود را به اشتراک بگذارند. این محل شامل پایگاه داده‌ای از پاسخ‌های تهیه‌شده توسط مشتریان خود و متخصصین است. برای اطمینان از مرتبط بودن، یک الگوریتم، پنج پاسخ از رایج‌ترین جواب‌ها به یک سؤال را ارائه می‌دهد. برای مثال یک کاربر در صفحه رهن – کسورات پاسخ به سوا لاتی مرتبط با محدودیت و چگونگی محاسبه کسورات برای خرید یک‌خانه را خواهد یافت.


ادامه مطلب...

  

آسان ساختن ارزیابی گزینه‌ها
برای کمک کردن به مشتریان خود جهت ارزیابی گزینه‌ها، اکثر برندها ویژگی‌های تمایز بخش و مزایای خود را توصیف می‌کنند. برخی با پیشنهاد راهنماهای خریدی که حاوی برند موازی و یا مقایسات محصول هست پا را فراتر نهاده‌اند. برای مثال، یک بانک ممکن است یک کاتالوگ از گزینه‌های حساب‌های جاری را گردآوری کند که در آن ویژگی‌های هر یک لیست شده است. هردوی این رویکردها میزان بسیار زیادی اطلاعات تهیه می‌کنند اما هیچ‌کدام راهنمایی بیشتری ارائه نداده و مصرف‌کننده را مانند همیشه در مورد بهترین گزینه در ابهام باقی می‌گذارند.


ادامه مطلب...

  

چیزی که واقعاً مشتریان  می‌خواهند:

کمک در مسیریابی

برندها نهایتاً برای به دست آوردن توجه بیشتر از سوی مشتریان زیادی که وجود دارند، آن‌ها را به مسیرهای خرید پیچیده‌ای که ضرورتی ندارند هدایت می‌کنند. ایجاد مسیرهای کاراتر به معنی حداقل ساختن تعداد منابع اطلاعاتی‌ای است که در دسترس مصرف‌کنندگان  قرار می‌گیرد  خصوصاً درزمانی که با اطمینان به سمت خرید کردن گام برمی‌دارند. حرفه‌ای‌ترین نمانام‌ها با شخصی‌سازی این مسیر به این منظور دست می‌یابند.


ادامه مطلب...

  

امروزه بازاریابان مشتریان  را به شکل گزینش از داده‌های تحت پشتیبانی دستگاه‌های موبایل و دارای دانش مربوط به وب‌سایت‌ها می‌بینند. افرادی که از هر چیزی که یک برند و یا فروشگاه به شیوه‌ای ارائه می‌دهد که سود دوجانبه به همراه دارد مشتاقانه بهره‌برداری می‌کنند. درنتیجه وفاداری به برند، در حال از بین رفتن است. در واکنش به این موضوع، شرکت‌ها ارسال پیام را افزایش داده‌اند، با این تصور که تعاملات و اطلاعات بیشتر، شانس بهتری به وجود می‌آورد تا مشتریانی که به شکلی روزافزون وفاداری و توجه خود را از دست می‌دهند حفظ شوند. اما برای بسیاری از مشتریان، حجم رو به افزایش پیام‌های بازاریابی مجذوب‌کننده نبوده بلکه کلافه کننده است. به‌جای آن‌که مشتریان را جذب کنند، آن‌ها را با تلاش‌های بدون برنامه و مداوم خود برای مشارکت از خود دور می‌کنند.
ادامه مطلب...

  

نام کسب‌وکار شما معانی زیادی دارد و برند شمارا تعیین می‌کند. این نام شهرت و اعتبار شمارا نشان می‌دهد.

اما زمانی که یک رقیب یک کسب‌وکار را با یک نام مشابه یا یکسان  بانام تجاری شما به راه می‌اندازد، ممکن است مشتریان شما گیج شوند و اشتباه بگیرند، و شما کسب‌وکار را از دست بدهید، و به شهرتتان لطمه وارد شود.

خوشبختانه گام‌هایی وجود دارد که می‌توانید انجام دهید تا اطمینان حاصل کنید که نام مناسب شما همین‌گونه باقی خواهد ماند و در مسیر درست قرار دارید.


ادامه مطلب...

  

1-فروش خود را شناسایی کنید.

شما برای اولین بار باید تعیین کنید که چه چیزی برای فروش کمپین مجازی تان و افزایش فروش پیشنهاد خواهید کرد. اطمینان حاصل کنید که مقدار کالایی شما برای برای پاسخگویی به تقاضای پیش بینی شده تان کافی است. هنگامی که فهرست فروش خود را آماده کرده اید، آن را خیلی سریع با مشتریان خود به اشتراک نگذارید، زیرا ممکن است موجب لغو شدن برخی از خرید ها شود. در عوض، برای فروش اماده شوید و رویکرد خود را برنامه ریزی کنید. برای ایجاد هیجان، با مشتریان تماس بگیریدتا مشتریان را ثبت نام کنید و بتوانند از معاملات و فروشتان آگاه شوند.


ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :11
بازدید دیروز :0
کل بازدید : 90600
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ