سفارش تبلیغ
صبا ویژن
طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز

عدم تطابق ارتباطات باقابلیت پاسخگویی سریع

افراد برای مدتی در مورد فروش اجتماعی هیجان بسیار زیادی از خود نشان می‌دهند. در این مدت شایسته است که با افراد از طریق تعداد بسیار زیادی از واسطه‌های ارتباطی از قبیل ایمیل و SMS، توییتر و لینکت این  به تعامل بپردازید.


ادامه مطلب...

  

زمان‌بندی اشتباه برای ایمیل‌های پاسخی مشتری که به موافقت‌ها اشاره دارند

می‌توانم ادعا کنم که محتوای تقریباً 3/1 از ایمیل‌های خارجی من شامل درخواست از افراد برای برآوردن نوعی تقاضا است.
ادامه مطلب...

  

چگونه از اشتباهات رایج در ارتباط با مشتری اجتناب کنیم؟

چقدر احمقانه!

مسلماً دروغ است اگر ادعا کنم که جمله محبوب هومر سیمپسون را پس‌ازآن که متوجه می‌شوم یکی از اشتباهات رایج ارتباط با مشتری را مرتکب شده‌ام نمی‌گویم. این اشتباهات در ادامه به‌تفصیل شرح داده‌شده‌اند.من به‌اندازه کافی در شرایطی که این اشتباهات ارتباط با مشتری برای او  اتفاق افتاده است بوده‌ام و باور کنید که این اشتباهات اصلاً جلوه خوبی ندارند.


ادامه مطلب...

  

شماره 2: چرا راهکار شما (در مقایسه با رقبایتان)

هیچ کس بیشتر از شما در مورد راهکاری که برای فروش موفق ارائه می دهید آگاهی ندارد، بنابراین باید کسی باشید که به شکلی کارآمد با مشتری مورد هدف خود مشورت می کنید تا آنچه که موفقیت در نظر گرفته شده است حاصل شود.
ادامه مطلب...

  

هفته چهارم

هفته چهارم باید به اتمام آموزش رسمی اختصاص یابد. در حالی که شما به تماس های اندک خود با نمایندگان در طول ماه آینده ادامه خواهید داد اما در این مقطع زمانی نمایندگان باید قادر باشند تا به تنهایی فرایند فروش را مدیریت کنند.
ادامه مطلب...

  

یکی از افسانه هایی که در مورد SaaS وجود دارد این است که محصولات به شدت خوب هستند، کاربری بسیار آسانی دارند، به سرعت می توان آن ها را نصب کرد و غیره و این که محصول خود باعث فروشش خواهد شد. با مشاهده محبوبیت مدل هایی که امتحان محصول پیش از خرید و فریمیوم به پریمیوم را برای نرم افزارها به عنوان یک سرویس ارائه می دهند به سادگی می توان متوجه شد که این عقیده از کجا نشات گرفته است.
ادامه مطلب...

  

نکته شماره 3. SDRs جدید را طبق یک برنامه آماده کنید.

اولین ماه از آموزش و روانه سازی نمایندگان جدید معمولا نیاز به آموزشی دارد که بر روی مشتری و شرکت متمرکز است. در ادامه مثالی از یک برنامه آماده سازی SDR به طور دقیق تشریح می شود.  این برنامه

برای آموزش SDRs جدید در طول 8 هفته اولی که با شرکت شما همراه شده اند در نظر گرفته شده است.
ادامه مطلب...

  

در سال 2016 دو موضوع پر طرفدار و بحث بر انگیز در مورد فروش بنگاه به بنگاه (B2B)، فروش مبتنی بر حساب کاربری و همچنین نماینده توسعه فروش  (SDR)به علت نقش راهبردی آن در این زمینه بوده است. در اینجا خلاصه ای از مقاله پر کردن شکاف: راهنمای ایده آل برای همترازی فروش و بازاریابی مبتنی بر حساب کاربری تهیه شده است و در آن به موضوعاتی فراتر از نقش  SDR در استراتژی مبتنی بر حساب کاربری و نکات کلیدی جهت موفقیت پرداخته می شود.
ادامه مطلب...

  

مدیریت موجودی و مدیریت زنجیره تأمین ستون فقرات هر عملیات تجاری است. با توسعه فنّاوری و در دسترس بودن برنامه‌های کاربردی نرم‌افزار بر اساس فرآیندها، مدیریت موجودی تحت تغییرات انقلابی قرارگرفته است

در دهه گذشته به همین ترتیب ما شاهد تطبیق مفهوم خدمات بهبود خدمات مشتریان با موافقت مدیریت و نگهداری موجودی موردنیاز  تحویل کالا به‌محض سفارش(مفهومjust in time )و در پایان تحویل فوری کالا به مشتری
ادامه مطلب...

  

با توسعه ی ابزارهای مدیریت پول آنلاین، بسیاری از مصرف کنندگان بر این باورند که نرم افزار دسکتاپ مالی، منسوخ شده . با این حال، برخی از کارشناسان می گویند که محصولات دسکتاپ اکنون بیش از هر زمان دیگری برای حفظ امنیت اطلاعات مالی شما امن است.
ادامه مطلب...

  
خبر مایه
آمار وبلاگ

بازدید امروز :32
بازدید دیروز :3
کل بازدید : 90741
کل یاداشته ها : 231


طراحی پوسته توسط تیم پارسی بلاگ